"Я хочу, щоб мої успіхи та пройдений шлях не знецінювали" - Аліна Древницька



"- Чому тема гендерної рівності для мене важлива? Ххмм, все просто. Я хочу, щоб мені не нав'язували стереотипів а-ля "жінка - берегиня сімейного вогнища, обов'язково повинна вміти готувати та прибирати 24/7". Я хочу бути сама собою, а не худнути та годинами фарбуватися, бо "ніякий хлопчина тебе не вподобає", а бути такою, якою, В ПЕРШУ ЧЕРГУ, хочеться бути мені, а в останню - соціуму. Я хочу, щоб мої успіхи та пройдений шлях не знецінювали, бо я дівчина і так має бути. Я хочу, щоб за мене не вирішували моє "наперед визначене" майбутнє. Я хочу, щоб кожен поважав та дотримувався особистих кордонів інших людей.

І загалом, гендерна рівність несе в собі багато аспектів, від яких виграють як жінки, так і чоловіки. Адже досягнувши рівності, ми зможемо на величезний крок приблизитися до того світу, який називаємо ідеальним."

Коментарі

Популярні публікації